Play

  • ინვესტორს შეუძლია მიმართოს დახამრებისთვის სერვის დეპარტამენტს მიუხედავად დროის მონაკვეთისა. თქვენ შეგვიძიათ დაგვიკავშრდეთ
  • ტელეფონით პირდაპირ სერვის დპარტამენტში სადაც თქვენ დაელაპარაკებით კვალიფიცირებულ სპეციალისტს და არა პროგრამა ავტომოპასუხეს
  • მეილის მეშვეობით info@ehrle.ge
  • EHRLE სერვის სისტემის მეშვეობით ( თუ ობიექტი ჩართულია GSM მოდემის მეშვეობით EHRLE –ს სადისპეჩერო სერვისში) 

24 საათი არის საშუალო დრო პრობლემის დიაგონტიკის და გამოსწორების. ჩვენ ასევე ვცდილობთ დავხვეწოთ ჩვენი სამუშაო პროცედურები, რომ აღნიშნული დრო შევამციროთ 2 ჯერ.

ეს მიიღწევა იმით რომ :

  • დახელოვნებული ტექნიკური სპეციალისტები არიან მუდმივ მზადყოფნაში დროულად მოახდინონ პრობლემის ფიქსახია ხანმოკლე დროში
  • მუდმივი კომუნიკაცია EHRLE POLSKA –ს და EHRLE GmbH და ხშირი ტვირთბრუნვა  სათაო ქარხანასთან რომელიც მდებაროებს ილლერტისენში, გერმანია
  • სპეციალური ძირითადი მარაგნაწილების საწყობი რომელიც დროის მოკლე მონაკვეთში საშუალებას გვაძლევს მოვხსნათ დღის წესრიგიდან მცირე ზომის პრობლემა
  • ეფექტური და კვალიფიციური ტექნიკოსი, რომლებსაც გააჩნიათ დიდი გამოცდილება აღშნული ტექნიკის კუთხით. მათი მანქანები აღჭურვილია სპეციალური დიაგნოსტიკის აპარატურით და აუციელებლი მარაგნაწილების  კომპლექტით, რომელიც საშუალებას აძლევს მათ მოხდეს პრობლემის დროული დიაგნოსტიკა და მისი აღოფხვრა 
Up
ეს საიტი ნაჭდევებს იყენებს (cookies), ისე, რომ ჩვენი მომსახურება შეიძლება მუშაობა უკეთესი. შეიტყვეთ უფრო მეტი მე მესმის,